قابلیت های ریکو آفیشیو mp6002
نوشته شده توسط : جعفری

قابلیت های ریکو آفیشیو mp6002

سرعت خروجی دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp6002  در هر دقیقه 60 برگ می باشد. این سرعت عملکرد در این کلاس کاری سرعت راضی کننده ای محسوب می شود. به طوری که قادر است بسیاری از نیازهای یک دفتر تکثیرات یا بخش اداری یک شرکت را رفع و رجوع کند.

یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی که باعث افزایش عملکرد دستگاه و مانع از اتلاف وقت کاربر می شود قابلیت کپی دو طرفه آن می باشد. ریکو آفیشیو mp6002 از قابلیت چاپ دورو خودکار برخوردار است. این ویژگی علاوه بر افزایش و سرعت دستگاه باعث کاهش زمان استفاده از دستگاه هم می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت و دقت آن است و مهم ترین پارامتر دستگاه موقع خرید آن به شمار می رود. کیفیت دستگاه چاپ براساس dpi سنجیده می شود. دستگاه های لیزری از مقادیر مختلف 600، 1200 و 2400 dpi برخوردار هستند.

ریکو آفیشیو mp6002 کیفیت 1200 dpi دارد. بنابراین قادر است تصاویر را با جزئیات و موارد ریز نمایش دهد. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید از چاپ عمیق و زنده بهره مند شوید.

شما در حین کار با دستگاه های چاپ سفارشات مختلفی برای چاپ روی کاغذهای مختلف با سایزهای مختلف خواهید داشت. بنابراین درصورتیکه دستگاه قابلیت استفاده از برگه های مختلف را نداشته باشد عملکرد ضعیفی خواهد داشت. بزرگ‌ترین اندازه کاغذ قابل قبول در ریکو آفیشیو mp6002  برابر A3 می باشد.

از ویژگی های ریکو آفیشیو mp6002 داشتن ویژگی ذخیره خودکار است که باعث می شود برای چاپ مکرر نیازی به نسخه اصلی نداشته باشید. زیرا دستگاه به طور خودکار نسخه اصلی را در حافظه خود ذخیره می کند و برای چاپ مکرر برگه ها از آن استفاده می کند. این قابلیت باعث افزایش سرعت و عملکرد دستگاه خواهد شد.

در ریکو آفیشیو mp6002 می توانید به طور همزمان از USB، Ethernet، قابلیت Bridge Print    و وای فای استفاده کنید. بنابراین با استفاده از راهای ارتباطی متنوع هیچگونه محدودیتی در انتقال داده و اطلاعات مورد نیاز خود نخواهید داشت...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: